Saturday, October 8, 2011

BFF !

assalamualaikum !
hehehe :) after visit blog nylia n blog nad, diorang cer citer bout diorang nye bff . bff lelaki . emm, for me kan, aku ada sorang je bff lelaki . aku ade lebih ramai bff girls berbanding boys . bff lelaki aku is : IKHWAN HAIZUL ! hehehe :) aku anggap dye bff coz, aku selalu jugak share story dengan die, n die pon selalu jugak share story ngan aku . bak kate pepatah kan 'sharing is caring' *ni pepatah ke proverb ?*

know him since form 1 ! rapat ngan dia since, kitorang pergi utm, skudai ! selalu jugak chatting ngan dia . selalu jugak dia pinjam buku aku then, buat atok ! hahaha :) pernah sekali, ake ada serious fight with him . punce nye was a girl . girl tu tak bagi ikhwan member ngan aku n kwn2 aku . amboii, cantik nye bahase cik adik kan ? kitorang kenal ikhwan dulu berbanding kau ea .

now, die pon dah tak de kaitan ngan girl tu, n dia bebas nak member ngan aku n kwan2 aku . and aku pun dah tak gaduh dengan dia . yeah ! happy ending !

p/s : bout my girls bff, coming soon . so, stay tuned my dear ! :]

0 comments: